2015年10月13日火曜日

Activitéのバッテリーが低下している。。。

Withingsからメールが来ていました。

We’ve detected that your Activité battery is running low. To conserve the remaining battery power and allow you to continue to enjoy the time display and data synchronization features of the watch, the vibrating alarm function will automatically deactivate. We advise you get your watch battery replaced as soon as possible to restore all of your watches functions.

As your watch is water-resistant, please take it to your local jeweler or watchmaker and request the battery to be replaced. The replacement of battery and reassembly by a professional will ensure the watch will remain water-resistant after the battery change.

If you encounter any difficulties, or have any further questions, please contact our Customer Service by responding to this email.

私達は、あなたのActiviteバッテリーが低く動いているのを検出した。残留バッテリーパワーを保存し、あなたが時計の時間ディスプレイとデータ同期機能を楽しみ続けることを可能にするために、振動アラーム機能は自動的に非活性化する。私達は、あなたが、あなたの時計機能のうちのすべてを復元するために、あなたの時計バッテリーをできるだけ早く取り替えさせるようにアドバイスする。

あなたの時計が耐水性なので、どうぞ、それをあなたのローカルな宝石商または時計製造人に持って行き、取り替えられるようにバッテリーに頼んでください。プロフェッショナルによるバッテリーと再アセンブリの置換は、時計がバッテリー変化の後に耐水性であり続けると保証する。

もしあなたがどのような難題にも遭遇するか、またはいくらかのより一層の質問を持っているならば、どうぞ、このEメールに反応して私達のカスタマー・サービスに連絡してください。




6月中旬に購入し、10月中旬にバッテリー低下メールです。
一応公式では8ヶ月持つ予定なんですけどね。

まず、頻繁に同期したり、アラーム時間の確認も子供がトントン叩いて
針を動かしたりと、電池がなくなる心当たりがたくさんあるので

まずは、アラームを停止させて、同期も1日1回にするなど
節電が必要かもしれません。


0 件のコメント:

コメントを投稿